If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това беше пояснение за останалите, за да не отиде некой с 79 600 евро и да не му стигнат ( имаше един съфорумец, който щеше да ходи до гръцко за 4Ц ).
Е тоя съфорумец чака 501вата бройка след т.нар. от него "лънчове", която щеше да е специално за него Zmey-edition, до колкото си спомням Заедно с другия съфорумец с 8с, който го арестуваха в Гърция за превишена скорост и още не е излязъл вече 3та година от пандиза, може да направят обща снимка на колите.
Е тоя съфорумец чака 501вата бройка след т.нар. от него "лънчове", която щеше да е специално за него Zmey-edition, до колкото си спомням Заедно с другия съфорумец с 8с, който го арестуваха в Гърция за превишена скорост и още не е излязъл вече 3та година от пандиза, може да направят обща снимка на колите.
....за съфорумника с 4С нищо не мога да кажа,но когато беше тъпардията с 8С-то няколко пъти лично съм разговарял с даденият човек по телефона,звънеше ми и му звънях на гръцки номер.
В Гърция за превишена скорост се влиза в затвор в зависимост от това с колко над допостимото си карал и дали куките се заядът сериозно.
Всичко това обаче не изключва вероятността да не е имало 8С.
Е тоя съфорумец чака 501вата бройка след т.нар. от него "лънчове", която щеше да е специално за него Zmey-edition, до колкото си спомням Заедно с другия съфорумец с 8с, който го арестуваха в Гърция за превишена скорост и още не е излязъл вече 3та година от пандиза, може да направят обща снимка на колите.
След 8C и лошата случка, мисля че и 4C-то сполетя същото нещо от тогава Змея ни вест ни кост, ни тука, ни фейс никъде...
Предимствата на Cayman
Двигател V6
По добър throttle response
По добър звук
По добър баланс на шасито (според Motor Trend USA и Drive поршето с най-добър баланс)
Интериора изглежда много по добре качеството не го коментираме.
PDK e много добра трансмисия
Porsche от по масовите марки държи най висока цена на старо и постоянно оглавява класациите за надежност.
Не споменавам субективни фактори като дизайн и имидж на марката.
Аlfa 4c
Уникалност (произведена в много малко бройки)
Карбоново шаси
Цена
Съотношение маса/мощност
По-добър респонс.
По-добър звук.
По-добър баланс на шасито.
По-добър ,ама друг път.Трябва да си със сериозно увреден слух за да твърдиш,че Поршето има по-добър звук.Аз до сега Порше с добър звук не съм виж срещал.
Алфата ускорява по-бързо.В завоите е по-бърза.
Както беше написал един промит немски мозък в едно немско списание,Поршето е по-добро защото има мокет докато Алфата няма.
По-добър респонс.
По-добър звук.
По-добър баланс на шасито.
По-добър ,ама друг път.Трябва да си със сериозно увреден слух за да твърдиш,че Поршето има по-добър звук.Аз до сега Порше с добър звук не съм виж срещал.
Алфата ускорява по-бързо.В завоите е по-бърза.
Както беше написал един промит немски мозък в едно немско списание,Поршето е по-добро защото има мокет докато Алфата няма.
Да бе и щото било като крепост в буря, луксозно като яхта и колко ли не такива глупости съм прочел. Само дето никой не казва че е тежко като КАТЕДРАЛА!!!!
Какво искате всички - швабен зи каскен да признаят, бе 4С е ултимативно по-добрата спортна кола?! Не ставайте смешни, и те са хора и заплата получават. Като не може Поршито да победи в дисциплините тегло, ускорение, време за обиколка и кеф, тръгват да търсят кусури - била лека, ама това се отразявало на усещането за вятър и нямала кожен салон и седалките били тънки, ама то окачването е добро за писта, ама по шахти и бабуни друсало и т.н.т.
и крайния извод е - добра кола е 4С, но за немски пенсионер с подагра и болни бъбреци е по-добре да си купи кайман-а, да се прави на дърт сваляч и все пак да може да слезне от колата след едно кръгче(и да подкрепяме родното немско производство, същоа така)
Днеска четох броя на Топ Гиър, в който правят сравнение между Алфата, Поршето и Лотус Елиз. Мисля, че добре им се е получила, като акцентират върху това, че конкуренцията всъщност е между Лотуса и Алфата, които са си абсолютни играчки и коли за писта, докато Поршето е по-пригодно и за магистрално каране. Та с една дума, ако ще се сравнява, трябва да се сравнява Алфата с Лотуса.
По-добър респонс.
По-добър звук.
По-добър баланс на шасито.
По-добър ,ама друг път.Трябва да си със сериозно увреден слух за да твърдиш,че Поршето има по-добър звук.Аз до сега Порше с добър звук не съм виж срещал.
Алфата ускорява по-бързо.В завоите е по-бърза.
Както беше написал един промит немски мозък в едно немско списание,Поршето е по-добро защото има мокет докато Алфата няма.
Значи не си чувал 911 GT3 В случая дори в италианското ревю казват че Cayman има по добрър звук.
Както при повечето модел ина Алфа 4с дава почече за парите си. Като преформанс е ма нивтото на Cayman S с керамични дискове който заeдно с другите екстри отива на 200 000 лв. Имай в предвид че Cayman e по скоро GT aвтомобил за Porsche и те имат пистови бегачки но се казават 911 GT3 и GT3 RS .
Малко далеч от темата но за леко прехваленото Порше
Porsche спира доставките на 911 GT3, докато не открие причината за внезапното възпламеняване на няколко екземпляра от модела
И ето едно мнение на шофер на порше:човека го познавам лично
На чисто ново Panamera след 4 585 км. му светва лампата на двигателя от откачения маркуч. След 42 226 км. му се е счупил ограничителя за регулиране на волана, а през зимата проблеми създавал индикатора за гориво... След 60 000 км - скъсан защитен екран на диференциала и "изпотен" уплътнител на масления картер! И всичко това на автомобил от премиум класа струващ 97 337 евро !?!...
Comment